Reacties

Reacties 101 - 132 van 132

Naam Reactie Datum
Maria en Hein Hoi Paul eindelijk is het zover. Je bent weer vertrokken,… 3 sep. '17
Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte Hoi Paul, Leuk je weer te volgen. Geniet van iedere… 3 sep. '17
Paul Zijn er bij meer mensen probleem met filmpje? Kan… 3 sep. '17
Jacqueline Hey berggeit! Zo! Dat traject is dus echt niets voor… 3 sep. '17
Peter en Gerda Dag Paul, verstandig wat je doet, het gaat niet om… 3 sep. '17
Theo en Lenie Hallo Paul, leuk dat het de eerste kilometers er weer… 2 sep. '17
Jacqueline Hoi Paul, Dat klinkt weer prima; voelt mss een beetje… 2 sep. '17
Brigitte Hoi Paul, heel veel plezier met je nieuwe avontuur!… 1 sep. '17
Bert en Mies Hoi Paul, We wensen je heel veel succes, van deze… 1 sep. '17
Jacqueline Hoi Paul, Gelukkig toch op tijd in Leon. Ik ben heel… 1 sep. '17
Peter en Gerda Hee Paul, toch lekker opgeschoten met de bus met helaas… 1 sep. '17
Ans Beste Paul, veel succes en geniet van je Camino. Zelf… 1 sep. '17
Marianne Opnieuw veel wandelplezier en een goede reis! 1 sep. '17
Theo en Lenie Toch goed, dat je niet alles hebt moeten lopen tot… 31 aug. '17
Jacqueline Hoi Paul, Ik heb zo'n idee dat het vakantiegevoel… 31 aug. '17
Marco Goeie reis! 31 aug. '17
Jacques Theunissen Dag Paul, Veel succes toegewenst, ik zal de wandelgroep… 31 aug. '17
Lianne Lemlijn Beste Paul, Heel veel Succes met je tocht. Weet zeker… 30 aug. '17
J. Devue-de Hoon Hoi Paul, Eindelijk is het dan weer zo ver, hopelijk… 30 aug. '17
COR Van je Pa en Ma had ik al wat gehoord van je plannen.… 5 aug. '17
Theo en Lenie We wisten al wel, dat je weer enige vorm van koorts… 4 aug. '17
Brigitte Hoi Paul, geweldig dat je weer je pelgrimage gaat… 3 aug. '17
Saskia Hallo Paul, Ik wens je veel succes met de tocht en… 3 aug. '17
Elsbeth Wat leuk dat je weer gaat. Ik wens je weer veel wandelplezier,… 3 aug. '17
Jose Ha die Paul, wat gaaf dat je weer het het camino pad… 2 aug. '17
J. Devue-de Hoon Paul heel knap van je, ik had al via Pap en Mam gehoord… 1 aug. '17
Leo van der Helden Hoi Paul, Mooi dat je de camino draad weer gaat oppakken.… 1 aug. '17
Peter en Gerda Beste Paul, je hebt het caminovirus te pakken en wees… 1 aug. '17
Jacques Theunissen Dag Paul, lang niets meer vernomen, ik dacht die is… 1 aug. '17