De beloning.

31 mei 2018 - Santiago de Compostela, Spanje

Hola volgers,

Nog effe een extra berichtje. Vanavond een uur (en dat valt mee!) in de rij gestaan bij pelgrimsbureau. Mazzel dat ik het meisje met het mooiste handschrift trof! Op deze Compostela en het afstandscertificaat ben ik toch wel reuzetrots. Het was denk veruit de moeilijkste Camino tot nog toe gelopen. De Lebaniego en Vadiniense zijn de mooiste routes tot nog toe gelopen. De Invierno verdient het predikaat meest vriendelijke, gastvrije route.

Bedankt voor al jullie steun, berichtjes e.d. en het lezen van m’n geouwehoer met bijhorende foto’s. Ik heb m’n blog met veel plezier gemaakt!

Ik heb nog genoeg plannen (maar leef niet lang genoeg) en er zal wel weer een nieuwe route gelopen worden. Waarschijnlijk wordt het eindpunt echter niet meer Santiago. Ik was hier nu voor de vijfde keer en dat is nu wel mooi geweest.

1. Jacqueline:
    31 mei 2018
    👍🏻Waarschijnlijk was ze ook diep onder de indruk (of had er al een paar honderd uitgeschreven vandaag)
    We volgen je wel weer waar je ook heen 👣👣
  2. Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte:
    31 mei 2018
    Hallo Paul, zo van harte gefeliciteerd 🍰. Bijzondere route heb je gedaan. Begrijp na 5 x heb je het wel gezien. Ik ben 3 x aangekomen. Zoals je weet het gaat om de weg ernaar toe. Volgend jaar gaan Trudy en ik van Lissabon naar Porto lopen. Ook een niet veel belopen route. Geniet nog even lekker na. Bon Camino. Of Bom Camino in het Portugees.
  3. Peter en Gerda:
    31 mei 2018
    Dus geen heimwee Paul, maar wel het Caminovirus!!!
  4. Carla:
    31 mei 2018
    Sorry Paul maar dan heb je mijn mooie kalligrafie handschrift nog nooit gezien😜😊😏

Ik wens je nog een fijn vervolg toe!
  5. Jose:
    1 juni 2018
    Hallo Paul, hoewel niet veel berichtjes gestuurd heb, heb ik je wel gevolgd en genoten van je mooie verhalen / berichten en de prachtige foto's. Maar nu van harte gefeliciteerd met dit weer geweldig resultaat.Ik vind het maar wat knap van jou hopelijk heb je een aangename terug reis en heb je nog wat tijd om uit terusten.
    Groet José
  6. Thea Rousch:
    1 juni 2018
    Proficat Paul dat heb je weer in je zak. Dat doen we je niet na.
  7. Liliane Pieters.:
    7 juni 2018
    Geweldig Paul dat je zo genoten hebt van alles.
    Leuk voor ons om je blog te volgen.
    Spannend wat het nu gaat worden.
    Groetjes en geniet van je vrijheid.
    Liliane..