Laatste dag in Assisi.

23 mei 2023 - Assisi, Italië

Beste volgers,

Weer bijna een top-camino achter de rug. Laatste dag vandaag. Morgen de bus weer naar huis.

vandaag naar Santa Maria degli Angelo geweest. Een bijzondere kathedraal gebouwd over het kapelletje van Franciscus.

Vanmorgen begonnen met lichte paniek. Mijn boeking voor 2 dagen liep mis. Dubbele boeking en ik moest ander onderkomen zoeken. Gelukkig was dat al rond 9uur opgelost. Ik heb nu een hotel met een prachtig uitzicht (zie filmpje).

In Biforco ontmoette ik de Duitser Flrian voor het eerst. Onderweg kwamen we elkaar vaak weer tegen. Vandaag hebben we samen een toeristische tocht door de stad gemaakt.

inmiddels ook mijn certificaat gekregen (zie foto).

Om 19uur gaan we met 4 pelgrim nog uit eten.

Het is jammer dat het er weer opzit. Mogelijk eind dit jaar weer een reis!?

Tot een volgende keer,

Paul.

1. Peter:
    23 mei 2023
    Topprestatie Paul, deze tocht kun je bijschrijven op je palmares.
    Wederom bedankt voor jouw verslagen, het is altijd weer genieten om dit te lezen.
    Fijne avond nog en een goede thuisreis gewenst.
  2. Annelies Giesen:
    23 mei 2023
    Zo knap gepresteerd Paul.
    Helaas het zit er weer op voor jou en daarmee ook voor ons.
    Dank je wel voor je dagelijkse verslagen en fotos. Ik keek er naar uit en heb er van genoten. Heel graag een volgende keer weer.
    Een snelle en prettige thuisreis gewenst.
  3. Brigitte:
    23 mei 2023
    Hoi Paul, chapeau dat je ondanks het vaker slechte weer zo’n prestatie hebt geleverd! Volop hebben we allemaal genoten van je belevenissen en prachtige foto’s ! Leuk de selfies! Vol verwachting kijken we alweer uit naar je volgende camino. Voor morgen een goede terugreis gewenst met prachtige herinneringen in je rugzak. Groetjes oet Mestreech
  4. Jacqueline:
    24 mei 2023
    Hi Paul,
    Dit was het jaar van de extreme paadjes en het natte/koude weer. Maar zoals altijd ben je er toch in geslaagd. En mochten we meegenieten. Goeie reis naar huis!
  5. Bert en Mies:
    25 mei 2023
    knappe prestatie met al dat slechte weer. Wij hebben weer droog mee mogen genieten. Gefeliciteerd en een goede terug reis