De heenreis dag 1

31 augustus 2017 - Parijs, Frankrijk

Eindelijk weer op pad.
Niet zo'n heel geweldige start, en ook nog niet in vakantiestemming.
Vanmorgen vanwege fikse regen iets later gestart vanaf Vaals. 10km. In lichte regen naar busstation gelopen. Was al een uur te vroeg, maar bus bleek ook nog eens 2 uur vertraging te hebben!
Wel effe kort gezelschap gehad van een Griek uit Landgraaf, die zelfs meer dan 3 uur op zijn bus moest wachten. Ook nog een Nederlands sprekende Duitse ontmoet, die familie af kwam halen van de bus.
Bus valt tegen, chauffeurs spreken alleen Spaans en zijn ontzettend bot. Bovendien geen WiFi en oplaadmogelijkheid voor telefoon.
Afijn, nu voorbij Parijs en zal nog effe moeten afzien tot Léon.
Groet en tot morgen,
Paul.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacques Theunissen:
    31 augustus 2017
    Dag Paul, Veel succes toegewenst, ik zal de wandelgroep morgen informeren dat je weer op pad bent. We kijken uit naar je verslagen en de kar is er ook weer bij heb ik zo even gezien.
    Het ga je goed.
  2. Marco:
    Goeie reis!
  3. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Ik heb zo'n idee dat het vakantiegevoel toeslaat zodra je in Leon uitstapt. Hele fijne camino; of zoals "wij" hier in Portugal zeggen; "bom caminho".
    Jacqueline
  4. Theo en Lenie:
    31 augustus 2017
    Toch goed, dat je niet alles hebt moeten lopen tot Aken in dat slechte weer.Jammer voor de nutteloze tijd van wachten op de bus.
    We hopen, dat je toch wat leuke mensen tegenkomt. Veel plezier met je wandelen en laat ons genieten van je verhalen en foto's.
    groeten van ons
  5. Marianne:
    1 september 2017
    Opnieuw veel wandelplezier en een goede reis!
  6. Maria en Hein:
    3 september 2017
    Hoi Paul eindelijk is het zover. Je bent weer vertrokken, helaas met niet zo'n goed weer maar dat mag je wandelplezier niet drukken. Je begint weer aan een nieuwe Camion, we wachten met plezier op jou interessante verhalen en mooie foto's.
    Paul veel succes. Groetjes uit Eys van Hein en Maria Hollands.