Kathedraal Santiago.

23 juni 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Kathedraal Santiago.

Deze foto werd gemaakt op 23 juni 2016 in Santiago de Compostela, Spanje met een Apple Iphone 5S.

1. COR:
    24 juni 2016
    Hoi Paul, laatste nachtje en op weg naar huis! Als je morgenochtend nog in de kathedraal komt, wil je dan 'n kaarsje voor me branden? Ik moet maandag 'n galsteenoperatie en ze weten nog niet wat ze aan zullen treffen want dat konden ze op de echoscopie niet goed in beeld krijgen. Ik wens je 'n heel goede reis en 'n blij weerzien met ouders, zus, broers en vrienden. Hartelijke groeten: COR
  2. COR:
    24 juni 2016
  3. Paul:
    25 juni 2016
    Zojuist een kaarsje gebrand in de Santa Clara. Langs de kathedraal kom ik vandaag niet meer. Moge het helpen!
    Groet, Paul.