Reacties
Reacties 1 - 26 van 26
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter Koch / Gerda Trepels | Nu bijkomen en rust houden Paul! | 2 jun. '26 |
| Jacqueline | Gefeliciteerd met het volbrengen van de tocht ondanks… | 2 jun. '26 |
| Saskia | Petje af Paul. Goed gedaan ondanks de knieklachten. | 2 jun. '26 |
| Marianne | Goed volbracht weer!😀 | 2 jun. '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Goed vandaag aan jezelf gedacht Paul. Bon courage… | 1 jun. '26 |
| Jacqueline | Bekende beelden vandaag! Succes voor morgen weer. | 1 jun. '26 |
| Marco | Nog even volhouden voor de laatste etappe. | 1 jun. '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Inderdaad wat afgekoeld gelukkig. Zet hem op Paul,… | 31 mei '26 |
| Jacqueline | Hi Paul, Dat ziet er goed uit. Fijn dat t wat afkoelt. | 31 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Mooi verhaal weer Paul, gelukkig gaat alles naar wens. | 30 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Hehe, grapjas. | 29 mei '26 |
| Jacqueline | Fijn dat het ondanks de slechte start toch goed is… | 29 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Mooie route en foto's Paul. Wilde varkens waren… | 29 mei '26 |
| Marianne | Wow, dat is allemaal niet zo fijn. Gelukkig heelhuids… | 29 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Klinkt goed allemaal Paul, doe rustig aan. Let op… | 28 mei '26 |
| Marco | Wordt morgen heel erg benauwd, doe maar rustig aan. | 28 mei '26 |
| Jacqueline | Hi Paul, Dat ziet er idd wel warm en zonnig uit. Wel… | 28 mei '26 |
| Marianne | Leuk, fijn om te lezen hoe het je vergaat! | 27 mei '26 |
| Paul | Foutje🤨 Nu wel verhaaltje! | 27 mei '26 |
| Marianne | Geen puf meer voor een verhaal?😅 | 27 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Paul, ik zie gelaas geen verhaal! | 27 mei '26 |
| Lida | Mooie tocht. | 27 mei '26 |
| Pia | Wie sjoën os Limburg is....en ook nog eens Spaanse… | 27 mei '26 |
| Jacqueline | Hi Paul, Ja het is wel erg warm voor eind mei. Maar… | 26 mei '26 |
| Lida | Leuk op bekend terrein. | 26 mei '26 |
| Peter Koch / Gerda Trepels | Goed bezig Paul, maar gezondheid staat voorop. | 26 mei '26 |

- Peter Koch / Gerda Trepels: Nu bijkomen en rust houden…
- Jacqueline: Gefeliciteerd met het volbrengen…
- Saskia: Petje af Paul. Goed gedaan…
- Marianne: Goed volbracht weer!😀
- Peter Koch / Gerda Trepels: Goed vandaag aan jezelf gedacht…
Alle reacties »