Woensdag de 18de.

18 augustus 2021 - Florence, Italië

Gisteren dus al verhuist van IC naar algemene afdeling. Daarnaast is het ook verslaafden en daklozenopvang en pelgrimshostel.

Dat hebben s’middags en s’nacht gemerkt toen een verslaafde urenlang achtereen ging kwelen over zijn verloren liefje.

Dat leidde weer tot veel protest bij mensen die niet konden slapen. Bijna tot geweld aan toe.

vandaag heb ik weer horen kwelen, dat wordt denk weer hommeles!?

vandaag al wat meer vrijheid, van katheder  af. Echt een opluchting. Ook van fysiotherapeut opdracht gekregen om af en doe een rondje om te lopen.  Ook zelf gaan douche/wassen vandaag.

vandaag bagage treuggekregen via politie van Gambassi Terme. Ook zat er complete inventarisatie bij en gegevens over perceelnummers waar ik liep. Over fatum van hun actie is nog wat onduidelijkheid. Uiteindelijk ben ik blijkbaar al gezien toen ik het ravijn inviel. 42 graden op dat moment.

boj de foto’s zitten nog wat niet gepubliceerde.

1. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Oei dat wordt dan afzien op zaal! Alhoewel mss vergelijkbaar aan een spaanse alberge pre-corona.
    Hopelijk binnenkort weer iets fatsoenlijks te eten ipv polenta of pap.
    Fotos zien er idd wel heet en verschroeid uit.
  2. Peter en Gerda:
    18 augustus 2021
    Let goed op Paul, kun je eventueel in de toekomst in een afkickcentrum gaan werken, wie weet.

Hoop dat je heel vlug mag inpakken en wegwezen daar.
  3. Paul:
    18 augustus 2021
    Van de andere kant is de filosofie hier echt mensgericht en niet op nationaliteit.
    Bovendien erg veel slaapplaatsen hier, ik denk zeker 60 tot 80!
    Mijn eigen statistiek leerde me ook dat zeker 1 op de 10 snurker is😗
  4. Peter en Gerda:
    18 augustus 2021
    Kun je geen ander bed uitzoeken??? En.......de oordoppen in!
  5. Brigitte:
    19 augustus 2021
    Hoi Paul… ik lees : het ravijn in viel… daar loopt het me toch koud de rug over! Wat een geluk bij een ongeluk heb je gehad. Misschien een volgende keer in het voorjaar gaan en niet in de zomer? 🥵 Nu maar snel opknappen en terug naar je eigen bed zonder al die commotie daar.