Positief dagje donderdag de 19e

19 augustus 2021 - Florence, Italië

Vervelend dat ik vanmorgen geen koffie en ontbijt mocht. Maar gelukkig wel voor goed doel. De CT- en CRI-scan van hoofd tot middel. Resultaten zijn best goed te noemen . Ik moet wel nog een poosje aan de zuurstof en antibiotica. Maar dat is meer vanwege lichte longontsteking. ANWB bekijkt nu terugreis waarschijnlijk al in dit weekend. Daarna wel thuis nog wat hersteltijd nodig.

Nog even aan het schrikken gebracht door verkeerde gegevens van m’n mobiele bewakinsapparaatje, ik zou een ernstig hartprobleem hebben. Ik heb al heel vaak aangegeven dat sensortjes slecht plakken en dat er tijdens herstart nagenoeg standaard foutmelding Is. Gelukkig dus echt een meetfout.

Volgens mij ook nogal wat verpleegkundigen, die verwachten dat ik volgende week de Kilimanjaro ga beklimmen. Af en toe wat te overdreven, ik ben ook al 56 en krijg wat minder PK’s

Maar goed in het weekend mogelijk naar huis!?

1. Peter en Gerda:
    19 augustus 2021
    Hee Paul, goede vooruitzichten. Hopen dat het snel zal gaan gebeuren, alvast een goede reis gewenst.
  2. Jacqueline:
    Hey Paul,
    Fijn dat je snel naar huis kan om verder te herstellen. Rome en ook de kilimanjaro wachten wel op je hoor!
  3. Thea Rousch:
    19 augustus 2021
    Fijn te horen dat het de goede richting op gaat Paul. Nou maar even heel erg goed rusten ik moet hé de groeten doen van Jacques mijn broer. Veel beterschap en groetjes.
  4. Lida:
    19 augustus 2021
    Fijn te horen dat het hoed met je gaat. Een goede thuisreis gewenst.
  5. Jose:
    19 augustus 2021
    Hallo Paul, fijn te horen dat het beter met je gaat. Hopelijk verloopt je terug reis naar Eijs voorspoedig zodat je in je eigen omgeving goed zult opknappen. Heel veel beterschap gewenst.
    Groetjes José
  6. Peter en Gerda:
    19 augustus 2021
    Paul, ik kan koffie-to go laten bezorgen, zeg het maar.
  7. Brigitte:
    20 augustus 2021
    Hoi Paul, fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je gezondheid! Goede terug reis ( met de trein? ) en uitrusten en verder opknappen als je weer thuis bent. Groetjes oet Mestreech
  8. Maria en Hein:
    27 augustus 2021
    Hoi Paul, inmiddels ben je wel weer thuis in Eys. Wat heb jij toch een geluk gehad, zeker het is niet gegaan zoals de bedoeling was, maar thuis kun je volledig herstellen en misschien weer plannen maken voor het komend jaar...wie weet.
    We wensen je een spoedig herstel.
    Groetjes Maria en Hein.