Fraai uitzicht, meer op het binnenland vandaag.

17 mei 2016 - Markina-Xemein, Spanje

Fraai uitzicht, meer op het binnenland vandaag.

Deze foto werd gemaakt op 17 mei 2016 in Markina-Xemein, Spanje met een Panasonic DMC-TZ60.

1. Paul oet Sjinne:
    17 mei 2016
    Buenos dias, senor Paulo,
    Zo te zien en te lezen ben je goed vooruit gekomen, ondanks de soms steile op- en afgangen. Je bent inmiddels goed getraind en kunt dit soort terrein goed bedwingen. De foto's onderweg spreken voor zich, ik heb wel het gevoel dat er in de dorpjes waar je doorheen komt nauwelijks nog jonge mensen wonen.
    Dat heb in 1985 in Mirandella (noord Portugal, ligt geografisch gezien onder la Coruña) al moeten waarnemen. En dat de oudere generatie Spanjaarden nauwelijks een andere taal spreken is ook niet zo verwonderlijk. De burgers in onze leeftijd spreken denkelijk wel Frans, tenminste zo was dat in Portugal. Ik zie dat je geen honger hoeft te lijden, veel verse groenten en naarmate je dichter bij de zee komt ook verse vis (sardinhas en bacalhau). Ik wens je verder veel droge en veilige kilometers, en als de zon schijnt denk aan de radiatie/instraling! Pet op, met factor 50 in (laten) smeren en veel Aqua drinken (bebe muito aqua). En dan bij het avondmaal een lekker glas Vinho branco/tinto - proost. Adios amigo, vaja con Dios!
    groeten van Paul oet Sjinne