Korte aanvulling zo kort voor Rome.

17 september 2022 - Rome, Italië

Morgen kom ik dus aan in Rome. Tot het Vaticaan denk een km of 15. Zojuist toch maar weer geboekt en wel voor 2 nachten!

Bij m’n 1e keuze meteen geluk en n bed gereserveerd. Het is weer een soort zusterorde. Donativo (vrije gave voor je verblijf) met diner en ontbijt. Het ligt denk een km of 2 a 3 ten zuidoosten van het Vaticaan in de wijk Trastevere.

Die 2 dagen is wel top, ik hoop al wat Rome te zien en moet de treinreis naar Foggia en Manfredonia zien te regelen. Ook ff uitzoeken hoe ik bij het treinstation kom.

Morgen wordt de etappe denk niet erg fraai, de start is weer enkele km’s langs de via Cassia (misschien op de zondag wel minder druk!?). Later komen er wel wat stadsparken. Ben ‘ns benieuwd.

1. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Zo te lezen ben je element, met uitzondering van die drukke weg. Is de wijk waar je in rome zit niet de oude joodse wijk?
    Iig goede intocht in rome.
  2. Peter en Gerda:
    17 september 2022
    Geniet van twee dagen vakantie Paul!
  3. Brigitte:
    17 september 2022
    Jacqueline heeft gelijk, is een oude Joodse wijk waar je zalig kunt eten.. was een maand of 3 geleden op tv… ook toevallig 😄 Paul ga je ook nog de Sint Pieters basiliek bezichtigen? Fijne dagen in Rome, geniet van een bijzondere stad!
  4. Lenie Flipsen De Hoon:
    Morgen Rome
    Geniet er maar van.
    Rome er is zoveel te zien he
    Fijne nachtrust bij de nonnetjes.
  5. Jose:
    18 september 2022
    Paul, ik wens je veel succes op je laatste trip en geniet van Rome, het is er prachtig en voor later een goede reis terug naar Eys.
    Groetjes oet Ees
  6. Marianne:
    19 september 2022
    Top, je hebt de prachtige stad Rome bereikt!!! Geniet ervan, ook van de zon en de warmte. We hebben hier gisteren voor het eerst de kachel aangemaakt. Rust een beetje uit voor de laatste week.