Jaja, en nog een kort berichtje …

22 augustus 2021 - Gulpen, Nederland

Beste volgers,

Vandaag (nog maar net tegen 18.00uur) thuis aangekomen.

Niet eens zo’n al te lange reis gehad: om 9:30 via taxi naar vliegveld, gevlogen op Schiphol en van daar per taxi naar huis.

Vooral over het vliegen maakte ik me zeer nerveus en sliep er minder goed door. Ik heb pad een keer eerder gevlogen en vond dat vreselijk en was er een dag beroerd van.

gelukkig nu wel een angst overwonnen, de vlucht viel reuze mee, vond t zelfs prachtig om landschap onder en later de bovenkant van fraaie wolken te zien! Op wat last van druk op de oren na erg goed verlopen.

Wel erg vermoeid en ga m’n toezegging nog een dagje uitstellen.

1. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Fijn dat je thuis bent. Waren je moeder en de katten ook vast heel blij mee.
  2. Annelies Giesen:
    Hoi Paul
    Jammer dat je reis zo snel en ongelukkig geëindigd is. Gelukkig ben je nu weer veilig thuis en is het eergste al overwonnen. Ik wens je een snel en volledig herstel.
    Groetjes Annelies
  3. Lida:
    22 augustus 2021
    Fijn dat je weer thuis bent. Volgende keer een kauwgum in je mond en kauwen maar. Heb je minder last van druk op je oren in het vliegtuig. Knap snel en vooral goed op.
  4. Peter en Gerda:
    22 augustus 2021
    Goed om te horen dat je weer thuis bent. Maar weer vlug opknappen nu.
  5. Thea Rousch:
    22 augustus 2021
    Gelukkig thuis, daar herstel je het beste.
    Rust goed uit. Groetjes Thea
  6. Brigitte:
    22 augustus 2021
    Hoi Paul, gelukkig ben je veilig thuis gekomen. Nu in alle rust op krachten komen en genezen. 🍀 Ik vindt dat er niks fijners is als vliegen, gelukkig heb je deze angst overwonnen. Groetjes en snel weer een spelletje doen.