Firenze ziekenhuis

17 augustus 2021 - Florence, Italië

Beste volgers,

Helaas erg laat een bericht van me.

Waarschijnlijk ben ik nabiij Gambassi Termi flink onderuitgegaan, door de hitte denk.. Ik heb behoorlijk wat schrammen aan armen en benen. Een boer nabij heeft gebeld met politie dat ie mijn bagage heeft gezien en die is ook netjes door politie opgehaald.

helaas heeft politie mij niet gezien, omdat ik mogelijk wat dieper lag. Het heeft nog 2 dagen geduurd voor ik gevonden werd, in coma, onderkoeld en met longontsteking.

Helaas is het ook deels te wijten aan de hetze in Italië tegen wheelie wandelkarren.

ik had nog maar anderhalve km voor mijn valmoment in Gambassi Terme telefonisch gereserveerd. Maar toen ik daar aankwam werd ik doorgestuurd.

Nou ja gebeurd is gebeurd en de ik denk dat ik goede kans heb om over pak m beet n week naar huis te kunnen. Morgen van IC naar algemene afdeling. Kan daar ook fisio doen, zelf naar toilet en douche e.d.

de hoofdarts denkt er het zelfde over!

groeten van Paul.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Saskia:
    Wat een pech Paul!
    Hoop dat je spoedig herstelt en toch nog kunt genieten van je vrije dagen 🍀
  2. Peter en Gerda:
    17 augustus 2021
    Hee Paul, eindelijke een bericht!!!!! Je ziet er ondanks alle narigheid goed uit. En een beter verhaal dan destijds in Frankrijk!!! Laat je maar lekker verwennen om daarna weer gezond huiswaarts te keren.
    Heel veel groeten, Gerda en Peter.
  3. Jose:
    17 augustus 2021
    Nou Paul, dat is toch behoorlijk schrikken. Wat een geluk dat ze je toch gevonden hebben.
    Hopelijk knap je snel op zodat je rap naar huis kunt.
    Paul ik wens je heel veel beterschap en een spoedig herstel
    Groetjes José
  4. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Phew, ik ben heeeeeel erg opgelucht! Hoewel het zo te horen heel erg mis was. (Wat ik ook wel gevreeds had)
    Gelukkig heeft deze oplettende boer goed gereageerd!
    Beterschap vooralsnog.
    Jacqueline
  5. Rans Heitsma:
    17 augustus 2021
    O Paul, je moest dit keer wel heel veel moeite doen om een overnachtingsplek in Italië te vinden. Maar wel eentje met zuurstof erbij, dat dan weer wel. Hoop dat je gauw weer fit genoeg bent om naar huis te gaan. Doorwandelen is geen optie ?
  6. Pascal:
    17 augustus 2021
    heftig Paul!! heel veel sterkte en beterschap
  7. Pia:
    17 augustus 2021
    Hoi Paul, ik ken je niet persoonlijk maar geniet van je wandel verhalen. Had je inderdaad ook gemist, dacht aan slechte internetverbinding of zo. Gelukkig is het 'goed' afgelopen. Lijkt me wel een domper om de tocht af te breken. Maar....beter heelhuids naar huis en wie weet ? Beterschap, groet Pia
  8. Lothar Mönnich:
    17 augustus 2021
    Hallo Paul, du machst ja Sachen. Gute Besserung und alles Gute. Wir haben uns in Portilla de la Reina getroffen. Mein Bruder Manfred war auch dabei. Ein Bild von dir findest du in meinem YouTube Video, camino lebaniego y vadiniense. Liebe Grüße Lothar
  9. Paul:
    Hallo Luther und gruss dich Manfred,
    Das wahr Ein grossartiger tour ja!
    Ich word mal suchen auf Yotube.
  10. Brigitte:
    17 augustus 2021
    Hoi Paul, had al een akelig gevoel… gelukkig ben je nog op tijd gevonden!! Ik wens je een voorspoedig herstel en een veilige reis terug naar huis. Groetjes Brigitte 🌻
  11. Lida:
    17 augustus 2021
    Nou zeg, dat is niet mis. Ik hoop dat je snel opknapt.
  12. Bert en Mies:
    17 augustus 2021
    Hoi Paul, we wensen je veel sterkte en hopen dat je snel weer opknapt. Je hebt zo te zien wel weer een goed ,,HOTEL,, en we zullen maar zeggen volgende keer beter, want die volgende keer komt er zeker wel weer je bent een doorzetter. Groetjes uit Oss
  13. Clemens:
    18 augustus 2021
    Hallo Paul, beste kerel , sterkte en hopen dat alles weer met jouw snel goed komt.
  14. Maria en Hein:
    18 augustus 2021
    Hoi Paul, ik wist niet wat ik hoorde, Hein las het gisteren en zei Paul ligt in het ziekenhuis. Wat een verhaal zeg, gelukkig dat ze je nog gevonden hebben. We hopen dat je snel weer opknapt en dan naar huis kunt. We wensen jou een goede beterschap. Groetjes Maria en Hein