Etappe 50: Cassio - Paso del Cisa 18km.

22 september 2019 - Montelungo, Italië

21 september 2019.

Hallo volgers,

Gisteren enkele mensen kunnen bellen, geen WiFi en af en toe net één streepje netwerk.
Onderstaand blogtekst van gisteren. Foto’s volgen.

Geen foto’s vandaag, ik heb geen netwerk en er is geen WiFi. Wel mooie foto’s (en filmpjes) gemaakt, maar die post ik morgen wel.
Goed verblijf is Cassio met Australiërs Kevin en Jill, Zwitser Marco, Amerikaanse Beth en Bert en Maria het NL-koppel. Trouwens nu een wat betere relatie met lerarenkoppel. Het totale clubje is wel aardig en we zijn nu in dezelfde samenstelling in de albergue van Paso del Cisa.
Inderdaad weer een zeer fraaie route vandaag. In het begin de officiële route gevolgd. Voelde me echter beroerd na een aantal km en moest overgeven. Mogelijk fout water gedronken of iets verkeerds gegeten!?
Ook nog even een schuiver gemaakt en beetje last van m’n knie. Zat er op 3/4 even doorheen en ben via de asfaltweg naar de albergue gelopen. Al om 13uur ingecheckt, gedouchet en wasje gedaan.
Voelde me weer een stuk beter en ben zonder bepakking even de officiële route teruggelopen tot op bergtop van 1250+meter (de albergue ligt op 1000+meter). Zo besteedde ik m’n middag nog effe zinnig en heb genoten van een prachtig uitzicht! Onderweg zelfs het NL-koppel meegenomen naar de bergtop, ze zaten op een iets lager gelegen pad.
Naast de albergue is er niks op de Paso.
Gelukkig krijgen we hier wel diner en ontbijt.
Morgen dus (hopelijk) wat meer foto’s en wat filmpjes.

Paul.

1. Jacqueline:
    22 september 2019
    Hallo Paul,
    Vervelend te horen dat je nogal beroerd was onderweg, en ook nog last van je knie hebt. Maar hopelijk ben je vandaag weer fit for walking.
    We verwachten dus een extra portie foto’s.. 😉
  2. Brigitte:
    22 september 2019
    Hoi Paul, hè wat vervelend allemaal! Beterschap voor je knie, hopelijk niks aan overgehouden. Gelukkig gaat ‘t Je voor de rest weer goed. 🍏 Leuk om met zo’n gezellig clubje bij elkaar een stuk route af te leggen. We zullen wel allemaal te popelen staan voor nieuwe foto’s en de filmpjes die we te zien krijgen! Wens je een goede dag morgen, groetjes Brigitte
    PS:... mis je wel op WF :-))