Etappe 39: Ivrea - Cavaglia 29km.

10 september 2019 - Cavaglià, Italië

10 september 2019.

Hallo volgers,

Gisteren dus niet zo’n geweldige dag. Albergue bij een kanoclub in Ivrea was wel best oké. Niet al te druk. Nederland stel, 3 Fransen en ik lag samen met een bejaard Italiaans mevrouwtje op een slaapzaal. Die verstond geen woord Engels en ik dus geen Italiaans. Ach ja, wel rustig en goed kunnen slapen.
De Fransen zag ik al diverse keren onderweg. Groeten altijd, maar spreken slechts Frans. Het Nederlands stel versta ik wel, maar vond ze niet symphatiek. Denigrerende opmerking op m’n Wheelie, weer dat onzinverhaal dat je met een Wheelie niet door Jura en over Alpen kunt. Tja, ze zullen t wel weten hè!?
Gisteravond Ivrea afgelopen voor een fotozaak, zonder succes. Later op internet echter elektrozaak gevonden, niet eens zover van de looproute van vandaag. Dus vanmorgen iets omgelopen en een camera gescoord. Het was het laatste apparaat en lag in vitrine. Mooie korting gekregen hiervoor, mazzel dus!
Vandaag nog iPhone foto’s, morgen dus iets betere hoop ik.
Om 14uur bij albergue in Cavaglia aanbeland. Ik denk niet zo’n goed bed, maar daar kan ik morgen met zekerheid iets over zeggen.
Zojuist hier een schoenenzaak gevonden, behoorlijk groot. Veel schoenen gepast en nu ook nog eens een paar Lomer (Italiaans merk) trailschoenen gekocht. Zitten lekker en zijn prachtig afgewerkt! Is dan ook geen Made in China, maar echt in Italië.
Langzaamaan maar gaan inlopen, m’n huidige schoenen zijn echt ver op, bijna geen profiel meer.
Onder het typen een lokaal biertje gedronken en een foccacio met kaas op. Straks nog een menu zoeken en dan is fototoestel denk ook opgeladen. Misschien kan ik vanavond nog wat kiekjes maken, hoewel het hier begint te miezelregen.

Paul.

1. Jacqueline:
    10 september 2019
    Hoi Paul,
    Het blijf jammer, maar het is dus al weer opgelost met de camera.
    Ik loop morgen Santander binnen en hoop beenstukken te scoren. Die had ik vandaag wel nodig maar niet bij me.
    Foutje.
    Fijne avond en fijne wandeling morgen.
    Aan de selfie te zien is het buikje er al weer afgelopen.