Etappe 38: Verrès - Ivrea 36km + 6km hardlopen.

9 september 2019 - Ivrea, Italië

9 september 2019.

Hallo volgers,

Alweer een goed verblijf achter de rug. Met Denis, de Fransman, een kamer gedeeld in een zeer goed onderkomen. ‘s avonds een uitstekende pizza gegeten.
Ontbijt vanmorgen was geweldig. Ik had er foto’s van, maar kan die helaas niet laten zien.
Om 8 uur gestart aan de etappe. Geweldig goede start, tot ik mijn trui uitdeed en de fotocamera aan de Wheelie liet hangen.
Deja vu Spanje dus, camera weer verloren. Ik ben nog 3km terug gerend, maar helaas ... pleite.
Veel pelgrims op de route gezien, maar niemand vond m’n camera. Foto’s van vanmorgen dus kwijt. De rest staat als backup op telefoon.
Ik was pisnijdig en ben om de boel af te reageren in snel tempo doorgelopen tot Ivrea. Misschien kan ik hier een fatsoenlijke camera kopen. Maar effe zien.
Onderdak gevonden bij kanovereniging alhier.
Maar eens gaan douchen, eten en wat rondkijken.

Paul.

1. Lida:
    9 september 2019
    Balen dat je je camera kwijt bent. Dank je voor je mooie verhalen.
  2. Jacqueline:
    9 september 2019
    Hoi Polleke,
    Wat rot zeg; weer je camera weg. Hoop dat de frustratie weer gauw vervliegt.
    😘
    Jacqueline
  3. Brigitte:
    10 september 2019
    Hoi Paul, wat naar dat je dat weer overkomen is. Hoop dat er toch een eerlijke vinder is en het terug bezorgd kan worden.... was adres en telefoonnummer erbij? Gelukkig backup op je telefoon van de rest van de foto's. Desondanks wens ik je een goede nacht en een betere start morgenvroeg. Groetjes Brigitte