Dag 88 San Esteban-Soto de Luiña.

4 juni 2016 - Soto De Luina, Spanje

Geen beste dag vandaag. Ik had gehoopt wat verder op te schieten vandaag, maar ben onderweg mijn fotocamera kwijtgeraakt. Uiteindelijk nog een km of 5 teruggelopen naar de plaats waar ik de laatste foto maakte .. maar helaas.
Ik ben nu naar Soto de Luiña gegaan in de hoop dat een van de pelgrims daar mogelijk mijn camera gevonden heeft, maar tot nog toe geen geluk. Heel misschien komt ie de komende dagen nog boven water.
Vandaag dus enkel wat plaatjes vanaf mijn telefoon geplaatst. Foto's van vandaag ben ik in elk geval kwijt. Ik kopieer dagelijks de foto's van camera naar telefoon, dus die heb ik nog wel. Helaas zal ik denk tot Santiago moeten volstaan met fotograferen via de telefoon.
De Herberg hier in Soto is niet echt geweldig, een van de smerigste tot nog toe.
Rest me Jeanne te feliciteren met haar verjaardag ... gefeliciteerd!
Voor het overige heb ik effe een Rothumeur en weinig meer te vertellen.

1. Jacqueline:
    Hey Pelgrim,
    Wat een pech dat je terug moest en je camera verdwenen was.
    Snap dat je daar erg van baalt.
    Ik hoop dat je camera toch weer opduikt, maar daar heb je nu niks aan.
    Voor morgen; ik hoop dat je het los kunt laten en van de paadjes kunt genieten.
    Jacqueline
  2. Peter en Gerda:
    4 juni 2016
    Behoorlijk shit Paul.........................maar wat goed dat je alle foto's hebt gekopieerd, dus ben je eigenlijk niets kwijt!!!! Behalve de camera uiteraard.

Kop op, morgen schijnt weer de zon.

Groet, GenP.
  3. Paul:
    4 juni 2016
    Inmiddels staat er een oproep op Facebook, heb ik iedereen die ik hier zie ingelicht over m'n vermiste camera en ga ik morgen aangifte doen bij Gardia civil (ivm evt. uitkering verzekering).
    Groet,
    Paul.
  4. Frank:
    5 juni 2016
    Dat is balen dat je de camera kwijt bent. Gelukkig heb je nog wel de backup op je telefoon, dus alleen maar gereedschap verloren. Met de telefoon kun je ook wel redelijke plaatjes maken tegenwoordig.
  5. Brigitte:
    5 juni 2016
    Oei Paul, wat erg zeg! Ik hoop van harte dat er een eerlijke vinder van je fototoestel is en je het terug krijgt!! Sterkte, Brigitte